‘शहरका तारे होटलहरूमा गोष्टी, सेमिनार गरेर समय विताएर लैंगिक हिंसामा कमि आउला र ?’

‘शहरका तारे होटलहरूमा गोष्टी, सेमिनार गरेर समय विताएर लैंगिक हिंसामा कमि आउला र ?’

लैंगिक हिंसा बिरूद्धको १६ दिने अभियान देखि आरम्भ हुँदैछ । १६ दिने अभियान आ–आफ्नै सोंच, विचार र शैलीमा बिभिन्न संघसंस्था, संगठन, ब्यक्ति–ब्यक्तित्वहरूले मनाउँदै छन् । यस अवसरमा मलाई पनि आफ्ना केही विचारहरू पाठकहरूसमक्ष पस्कन मन लाग्यो । यस अभियानबाट पितृसत्तावादी र महिलावादी सोंचमा के परिवर्तन आउँछ ? अभियानले के सन्देश दिन्छ ? उत्साहपूर्वक अभियानमा सहभागी पुरूष मित्रहरूले महिलाहरूमाथि गर्दै आएको ब्यबहारमा के परिबर्तन गर्नुहुन्छ ? दिनभरि समानता र अधिकारको चर्को भाषण गर्ने अनि स्टेजबाट बाहिरिनासाथ नक्कली वा छाडाको बात लगाउन पनि पछि पर्नु हुन्न ? र, अभियानमा सहभागी महिलाहरूले पनि के परिवर्तन गर्नुहुन्छ ? श्रीमानलाई प्रताडित बनाउँदै गर कि मरको स्थितिमा पुर्याउनु हुन्न ?

मलाई लाग्छ, अभियान चलाउनु र दिवस मनाउनु मात्र ठूलो कुरा होइन । त्यस्ता अभियान र दिवसले दिने सन्देश अनि दैनिक जीवनमा गरिने ब्यबहार चाहिँ मुख्य कुरा हो । यस अभियानमा लैंगिक हिंसाबारे शहरकेन्द्रित केही बहस अवश्य आरम्भ भएको छ । तर जहाँ बहस हुनु पर्ने हो र ब्यवहारमै परिबर्तन ल्याउनु पर्ने हो, त्यहाँ खास केही हुन सकेको छैन । लैंगिक हिंसाको मापन गर्ने हो, भने शहरमा भन्दा ग्रामीण इलाकामा साथै शिक्षित,सम्पन्न परिवारमाभन्दा अशिक्षित, बिपन्न परिवार र खासगरी दलित समुदायमा बढी हुने गरेको छ । अधिकांश महिला अधिकारकर्मी अभियन्ताहरू शहरका तारे होटलहरूमा गोष्टी, सेमिनार गरेर समय बिताइरहेका छन् । मेरो अनुरोध छ– जुन समाज र समुदायमा समस्या बढी छ, समाधान पनि त्यहीँ गएर खोजौं । अन्यथा, परिणाम टाउको दुखेको औषधि नाइटोमा दले बराबर हुनेछ ।

हामी २१ औं शदीको दोश्रो दशकमा छौं । विज्ञान प्रविधि र सूचना सन्चारमा आएको अभूतपूर्व परिवर्तनले मान्छेको चेतना, सोंच र बानिब्यहोरामा समेत ठूलो परिवर्तन ल्याइरहेको छ । हिंसाको स्वरूप र परिभाषामा पनि परिवर्तन आएको छ । विगतमा संस्कारका नाममा कतिपय विभेदकारी चलनमाथि गौरव गरिन्थ्यो, आज ती चलनलाई हिंसाको रूपमा परिभाषित गरिएको छ । यसको अर्थ विगतका सबै संस्कारहरू खराब थिए भन्ने पक्कै होइन । समाजमा आएको परिवर्तन सँगसँगै कतिपय संस्कार समस्याको रूपमा देखिन थाल्छ, त्यस्ता संस्कारलाई समयानुकूल परिमार्जन गर्दै लैजानु पर्दछ । तर, आफ्ना अग्रज अभिभावकहरूलाई आदर गर्नु, सेवा र सम्मान गर्नु सबैको कर्तब्य हो ।

आदरपूर्वक छोराले आमाबाबुको, बुहारीले सासूको गोडा ढोग्नु हाम्रो नेपाली सभ्यताको परिचय हो ।अर्थात् आफ्ना अग्रज अभिभावकहरूप्रति आदर र सम्मान ब्यक्त गर्नु मानव सभ्यताकै परिचय हो । सम्मान ब्यक्त गर्ने शैली आ–आफ्नो संस्कार अनुसार अलग अलग हुन्छन् । मान्छे चेतनशील सामाजिक प्राणी हुनाको नाताले अग्रजलाई आदर र सानालाई माया गर्नु उसको कर्तब्य हो ।

समान लिंगमा हुने हिंसाको एउटा मुख्य कारण पुस्तान्तरणले ल्याएको समस्या हो । आमा(छोरी र सासू–बुहारीको बीचमा घरघरमा समस्या बढिरहेको छ । सासूको खुट्टा किन ढोग्ने, बुहारी भनेकी नोकर्नी हो, छोरीलाई जस्तो माया किन गर्ने ? जस्ता सोच कतिपय सासू–बुहारीमा देखिन्छ । यो खासमा पुरातन सोच राख्ने सासू र आधुनिक सोच राख्ने बुहारीबीचको अन्तरबिरोध हो । सासूले बुहारीलाई छोरीको माया दिने र बुहारीले सासूलाई आमाको सम्मान गर्ने गर्नुपर्दछ । आधुनिकताका नाममा सासूलाई केही नबुझेकी गँवार ठान्ने र हेप्ने प्रवृत्ति बुहारीहरूले त्याग्नु पर्छ । हाम्रो समाजका कतिपय संस्कार, परम्परा रूढिवादी मात्र होइन, लैंगिक रूपमा असाध्यै विभेदकारी पनि छ । रजस्वला भएकी नारीलाई छुन हुन्न, अपवित्र हुन्छे भनेर पशुवत ब्यवहार गर्ने, जस्ता कुसंस्कार अझै पनि हाम्रो समाजमा छँदैछ ।

संस्कार, परम्परा, धर्म, रीतिरिवाजको नाममा यस्ता रूढिवादी र विभेदकारी चलनलाई मान्नु हुन्न । संविधानमा लेखिने शब्दमा मात्रै समान भनेर पुग्दैन, ब्यबहारमै विभेद अन्त्य गरिने कुरा लेख्नु पर्छ र विभेद अन्त्य हुनु पनि पर्छ । शब्द र कर्मको साम्यता आजको सबभन्दा ठूलो समस्या हो । समानताका नाममा असंभव कुरा माग गर्ने विकृत मानसिकता पनि हामी केही आधुनिक नारीहरूमा मौलाउँदै गइरहेको छ । यी दुबै विकृत मानसिकताबाट नारी(पुरूष मुक्त हुनु पर्दछ । कृपया ढोंग र आडम्बर त्याग्नुहोस् । नारी स्वतन्त्रताको वकालत गरेजस्तो गरेर नारीकै हुर्मत नलिनुस् । कृपया दुराभाव राखेर होइन, सद्धभाव राखेर सिंगै नारी जातिको सम्मान गर्नुस् । हिंसा, आखिर हिंसा नै हो । चाहे महिलाबिरूद्ध गरिने हिंसा होस् वा पुरूषबिरूद्ध । हिंसाले ब्यक्ति, घरपरिवार, समाज र देशलाई नै बिगार्छ ।

Ad

सम्बन्धित समाचारहरु

उचित न्याय

उचित न्याय

संताेष कार्की (माैसुफ) । एक पटक बेइजिङ शहरमा महिलाको बलात्कार भयो यो समाचार सुनेपछि नेकपा क्रान्तिकारी अध्यक्ष माओत्सेतुङ पीडित महिला हुने ठाउँ सम्म आफै गए र भेट गरे !

'संस्कार '

'संस्कार '

करिब १० बर्षको बालक एउटा घरको गेटमा आएर घण्टी बजाउछ ! घर मालिक्नी बाहिर आएर भन्छिन किन के चाहियो ? बालक - आँन्टी, म तपाईंको बगैंचा सफा गर्दिम ! मालिक्नी - भयो साना बालबालिकालाई काम लगाउन चाहदैनौ, ! बालक - हात जोड्दै दयनीय स्वरमा -- आन्टी प्लिज काम दिनुहोस् न म राम्रोसँग काम गर्छु ! मालिक्नी - प्रफुल्ल हुँदै ल ठिक छ ! यति काम गरेको कति ज्याला लिन्छौं ! बालक- पैसा हैन आन्टी मलाई खाना दिनुहोस् ! खाना ! घर मालिक्नी - oh.. जाऊ पहिला राम्रोसँग काम गर ! लाग्छ बिचरा भोकै छ पहिला खाना दिनुपर्‍यो भन्दै मालिक्नी भान्छाकोठा तिर फतफताउदै पसिन ! घर मालिक्नी - ए बाबू पहिला खाना खा त्यसपछि काम गर्नु ! बालक - हैन आन्टी पहिला काम गर्छु , त्यसपछि तपाईंले मलाई खाना दिनु ! मालिक्नी - ठिक छ !भन्दै आफ्नो काम गर्न थालिन !बालक - एक घन्टापछि आन्टी हेर्नुस् त सफाइ राम्रोसँग भयो कि भएन ! मालिक्नी - अरे वाह ! तिमिले त धेरै राम्रोसँग सफाइ गरेछौं ! छरपस्ट गमलाहरु मिलाएर राखेछौ पानी पनि भरेछौ ! यता बस म खाना ल्याउछु , मालिक्नी ले खाना ल्याए लगत्तै बच्चाले गोजिबाट पलास्टिग निकालेर त्यसमा खाना लगाउन थाल्यो !

Ad

प्रतिक्रिया दिनुहोस